2008. február 11., hétfő


Dr. diszkrét különkiadás



a Jordán Ilona eset - 1.rész

Kérem segítsen doktor!
Egyik este piperészkedés közben véletlenül kinyomtam a jobb mellbimbómat. A helyén keletkezett kis sebből azóta sem áll el a genny. Nagyrészt koszosfehér és néha jön hozzá valami bordó is, az eperöntetes McFreeze-hez hasonlít, csak meleg. Viszont tegnap elfogyott a kisfiam tápszere, így kénytelen voltam magam szoptatni. Akkor nem is volt semmi baj, ivott rendesen. Az volt egyedül furcsa, hogy mintha nem akarná abba hagyni...
------------------------------------------------------------
Doktorúr!
Lehet könyököt operálni a hímvesszőmre?
áron

felőlem aztán
------------------------------------------------------------
a Jordán Ilona eset - 2.rész
Aztán, mikor már nagyon fájt az emlőm a szoptatástól megpróbáltam leválasztani Dezsőkét, de nem lehetett. Kis fogaival egyre jobban kapaszkodott és karjaival csapkodni kezdett. Aztán egy pillanatra sikerült eltaszítanom, ekkor kifordultak a szemei feje pedig sárgulni kezdett. Engedtem, hogy tovább szopjon és azóta sem hagyta abba. Már több mint másfél hete vagyunk így. Egy dolog, hogy már nagyon fájnak a melleim, de elhasználtuk a gyerek összes pelenkáját, nem beszélve arról, hogy maga a pelenkázás is mennyire körülményes volt így. Most már ádámkoztümben csüng rajtam, az állandó szopás okozataként pedig, folyamatosan és vég nélkül kakál. Ezt a fekáliscsorgást egy a lábaim közti lavorba igyekszem irányítani, de néha mellé megy. Az istenszerelmére doktorúr kérem segítsen, csupa csecsemőpiszok vagyok és ez a valami ami kerek 9napja szívja a gennyet a bimbóm helyéből nem tudom, hogy a fiam-e egyátalán!
Előre is köszönöm: Jordán Ilona

Kedves asszonyom meg kell mondjam, ez valóban összetett probléma, de mégsem értem miért kell ezzel a gusztustan lidércnyomással sokkolni az olvasókat. Úgy vélem a legokosabb az volna, ha fogná magát és a sérült csöcseivel meg a mutáns faszfranc gyerekével együtt karanténba vonulna, hogy a nemzet legnagyobb zsenijei kísérletezhessenek magukon. Szerencsére nem restelkedtem magam eljárni az ügyében, értesítettem az Állami Titkos Labort hollétükről.
reméljük a legjobbakat, üdv: Dr Diszkrét

1 megjegyzés:

Irén írta...

ó, doktor úr, ha tudná mióta várok a rovat frissülésére!
a maga bőrét bárhol, bármikor újra...
I