2007. december 9., vasárnap

új rovatunkban:




dr. Diszkrét válaszol!



Kedves Doktor!
Én egy mérsékelten aberált középkorú hittantanár vagyok.
Pirosat szartam. Ez betudható annak, hogy a minap először
közösültem 16évnél idősebb tanulóval? (fehér volt)
előre is köszönöm: Bertalan

Kedves uram! Fene a gusztusát, maga céklát evett.
üdv: dr.Diszkrét
------------------------------------------------------------
Dr. Diszkrét kérem segítsen! A múltkor édesanyám heroinos
tűjével maszturbáltam és benn ragadt, mit tegyek?
Muci Szegedről

Kedves Muci, talán próbáld meg kipiszkálni egy
esernyőkampóval, vagy egy legócsákánnyal.
üdv: dr.Diszkrét
------------------------------------------------------------

Én egy 350 kg-os nimfomán bőrgyógyásznő vagyok.
Sajnos a méreteim elijesztik a férfiakat, pedig nagyon vágyom
a közelségükre. Kérem segítsen, már vagy 2éve nem láttam faszt!
Irén

Irén, te mocskosszájú rőf!
Fogj egy kést, vágd ki ami nem kell, aztán hívj fel!
(Állok mint a cövek.)
üdv: dr.Diszkrét

Nincsenek megjegyzések: